.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالیت 600 بانوی کارآفرین در مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به فعالیت 600 بانوی فعال و کارآفرین در استان مازندران گفت: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان از چهارم تا هشتم مرداد ماه برپا می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، مریم جمشیدی ظهر دیروز در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مازندرانی اظهار کرد: یکی از سرفصل‌های حوزه بانوان، توجه به زنان کارآفرین در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه در این راستا تاکنون چندین نمایشگاه در ابعاد مختلف با گستره استانی برگزار شد، افزود: نمایشگاه «پارپیرار» با موضوع عرضه توانمندی‌های زنان روستایی از نمونه‌های بارز و موفق این نمایشگاه‌ها در استان بوده است.

جمشیدی با اشاره به وجود 600 بانوی فعال کارآفرین در سطح استان تصریح کرد: شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها و توانمندی‌های زنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تولیدی زمینه توسعه اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران نیز در این گفت: نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بخش‌های مختلف اقتصادی و اقتصاد مقاومتی از چهارم تا هشتم مرداد ماه سال‌ جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

لیلا واثقی اظهار کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود استان به‌ویژه در ابعاد نمایشگاهی برای عرضه و معرفی ظرفیت‌ها از جمله اموری است که باید در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا نقش زنان که سهم عمده‌ای از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی به ویژه در دهه اخیر را بر عهده داشته‌اند از اموری است که با توجه مضاعف به آن می‌تواند رشد و شکوفایی استان در ابعاد اقتصادی را تسریع کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران تصریح کرد: این نمایشگاه در 100 غرفه به منظور عرضه مستقیم توانمندی‌ها و معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بانوان استان در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، تولیدات روستایی و محصولات خانگی با حضور تولیدکنندگان، کارآفرینان و بانوان فعال استان در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.